12

nutizie

Chì ci hè a diffarenza trà un sensor di spostamentu laser è un sensor di distanza laser?

Quandu parechji clienti sceglienu sensori laser, ùn cunnosci micca a diffarenza trà u sensoru di spostamentu è u sensoru di distanza.Oghje vi presenteremu.

misura sensore di distanza

A diffarenza trà un sensore di spostamentu laser è un sensor di distanza laser si trova in i diversi principii di misurazione.

I sensori di spostamentu laser sò basati nantu à u principiu di a triangulazione laser.U sensoru di spostamentu laser pò realizà una misurazione senza cuntattu à longa distanza utilizendu e caratteristiche di alta direttività, alta monocromaticità è alta luminosità di u laser.

I sensori di distanza laser emettenu un fasciu laser assai fine à u mira basatu annantu à u tempu di volu di u laser.U fasciu laser riflessu da u mira hè ricevutu da l'elementu optoelettronicu.A distanza trà l'osservatore è u mira hè calculata per mezu di u tempu da l'emissione à a ricezione di u fasciu laser cù un timer.

Un'altra diffarenza hè e diverse aree di applicazione.

I laser di sensori di spostamentu sò principarmenti usati per misurà u spustamentu, a flatness, u spessore, a vibrazione, a distanza, u diametru, etc.I sensori di distanza laser sò principarmenti aduprati per u monitoraghju di u flussu di trafficu, u monitoraghju di pedoni illegale, a distanza di laser, è l'evitazione di l'ostaculi in novi campi cum'è i droni è a guida autonoma.

Seakeda si concentra nantu à a ricerca è u sviluppu è a produzzione di sensori di distanza laser.I nostri sensori laser anu una rilevazione di precisione millimetrica è una bassa rata di falsi alarme;anu diverse gamme cum'è 10 metri, 20 metri, 40 metri, 60 metri, 100 metri, 150 metri è 1000 metri., larga gamma di misurazione, prestazione stabile, longa vita di serviziu;utilizendu principii di misurazione di fasa, impulsu è tempu di volu;I gradi di prutezzione IP54 è IP67 si adattanu à diversi ambienti di travagliu interni è esterni, è mantenenu una alta precisione è affidabilità di misurazione;più Una varietà di interfacce industriali per scuntrà l'integrazione di diversi sistemi d'equipaggiu.Supporta a cunnessione cù Arduino, Raspberry Pi, UDOO, MCU, PLC, etc. per trasmette dati.

Sè vo circate un sensoru per misurà a distanza, cuntattateci per cunsiglià un sensoru adattatu per u vostru prughjettu.


Tempu di pubblicazione: 15-sep-2022