12

nutizie

Fornite un sensore di distanza laser persunalizatu

In u 2004, a squadra entrepreneurial di Seakeda hà iniziatu a ricerca è u sviluppu di i prudutti laser.In l'ultimi anni 19, u dipartimentu di R & D hà mantinutu a so intenzione uriginale è hà sviluppatu una seria di moduli di gamma laser chì sò populari cù i clienti è ricunnisciuti da u mercatu, cum'è sensori di distanza laser di fase cù precisione millimetru di 1mm., 1200 m di distanza longa ma impulsu chjucamodulu di telemetro laser, Ci sò ancu 3000Hz alta frequenzadistanza laser lidareccetera.Attualmente, i nostri moduli di distanza laser sò stati largamente utilizati in diverse industrii, chì furnisce sensazione, anti-collisione, cuntrollu automaticu, intervallu precisu è altre funzioni.

 

Tuttavia, diverse industrii è equipaghji anu esigenze diversesensori di misurazione di distanza laser, cum'è a dimensione, u principiu di cumunicazione, u funziunamentu principale di varià, a vita di vita, etc. In questu casu, di solitu furnisce servizii persunalizati secondu i bisogni di i clienti.

Prima di tuttu, dopu avè ottinutu a cunsultazione di i prughjetti di l'applicazioni di misurazione di u cliente, prima determina se a persunalizazione hè necessaria, è dopu a squadra di R&D verificarà attentamente i dettagli di i requisiti di persunalizazione cù u cliente, è infine finalizà a versione finale.

In quantu à a lista persunalizata, a nostra squadra di R&D cunfirmà a versione finale cù u cliente, è determina ancu u tempu di consegna.Prima di picculi lotti, i campioni seranu sottumessi à i clienti per a prova pre-batch è a cunferma.

Sensore di distanza laser OEM

Seakeda hà 30 ingegneri di valutazione di prughjettu, simu sempre pronti à discutiri i dettagli di persunalizazionesensor di misurazione laserincù tè!

Aspittendu a vostra dumanda!

 

Email: sales@skeadeda.com

Skype: live:.cid.db78ce6a176e1075

Whatsapp: +86-18161252675

whatsapp


Tempu di post: 15-mar-2023