12

nutizie

Precauzioni per l'usu di sensori di distanza laser

Ancu se uSensore di distanza laser Seakedahè dotatu di una carcassa protettiva IP54 o IP67 per prutege l'internumodulu di telemetro laserda danni, listemu ancu e seguenti precauzioni per evità u funziunamentu impropriu di u sensoru di distanza durante l'usu, risultatu in u sensoru chì ùn hè micca usatu nurmale.

Precauzioni di i sensori di distanza laser

1. U sensoru deve esse usatu sottu LUX 200 è l'ughjettu sottu a prova deve avè una bona riflettività di circa 70%.Se l'utilizate in una luce più alta, fate cura di prutege a lente è u rendiment serà ridutta assai.

2. U modulu deve esse tenutu luntanu da l'acqua è u polu pisanti per impediscenu a polvera d'entra in l'internu di a lente è affettanu u funziunamentu di u modulu, per quessa, hè cunsigliatu di utilizà u nostru sensor di distanza laser cù un casu per a prutezzione di polvera.

3. Ùn aduprate micca u laser per puntà direttamente à a luce di u sole, una luce extra forte o per misurà superfici assai brillanti.Se misurate materiali brillanti in 10 m, dannerà l'hardware di u modulu chì varieghja, causarà chì u modulu ùn funziona micca bè, è causarà danni irreversibili.

4. Ùn cambiate a struttura di sensori è cumpunenti da sè stessu.Sì avete bisogni speciali, pudete cuntattà u nostru persunale pertinente per a persunalizazione.

5. Per piacè riferite à a lente di a camera per a prutezzione è a pulizia di lenti.In circustanze nurmali, per piacè sguassate delicatamente una piccula quantità di polvera;s'è avete bisognu di pulizziari, per piacè aduprate una carta di lente speciale per asciugà a superficia in una direzzione;Sè avete bisognu di pulizziari, per piacè aduprate un tampone di cuttuni immersi in un pocu d'acqua pura per asciugà in una direzzione per parechje volte, è poi aduprate u soffiatore d'aria di polvera secca.

6. Sè avete bisognu di persunalizà a cunchiglia, pudete dumandà à a nostra cumpagnia per u schema di struttura 3D di u mudellu specificu, è cuntattate u nostru ingegnere di hardware per cunfirmà chì a struttura hè curretta.Sè pussibule, mandateci a prucedura standard di installazione per vede s'ellu ci sò risichi.

7. Se ci sò prublemi o dumande durante a prova, fate attenzione à piglià ritratti o video, è dà un feedback detallatu in u testu.Se ricevi feedback di errore, ci hè un codice d'errore in u manuale, verificate prima.Sè avete altre feedback oltre questa lista d'errore, per piacè cuntattate u nostru persunale pertinente.

Sè avete bisognu di sapè di piùsensori di misurazione laser, per piacè cuntattateci per una cumunicazione dettagliata.

Email: sales@skeadeda.com

Skype: live:.cid.db78ce6a176e1075

Whatsapp: +86-18161252675

whatsapp


Tempu di Postu: Oct-09-2022