12

nutizie

Laser Range è Logistica Intelligente

Cù u rapidu sviluppu in a logistica intelligente è l'E-commerce, a logistica hè sempre più ligata à u nostru modu di vita.L'internet di e cose (loT) porta micca solu assai cunvenzione, ma ancu alcune novi sfide per e persone.Cum'è un gran numaru d'applicazioni di sensori d'alta prestazione è di prezzu bassu sò stati applicati, a sfondazione di u collu di buttiglia esistente di logistica intelligente hè imminente, mentri assai prugressi sò stati fatti intecnulugie di gamma laser, è l'applicazioni largu in a logistica intelligente sò stati implementati per piglià vantaghji di a misurazione di distanza è di velocità, di pusizioni è di altre monitorizazione cù laser è sensori, etc.

U sistema logisticu intelligentedotate di alaser d'alta precisionedistanzamodulu, chì pò rializà a rilevazione di u voluminu rapidu di i pacchi, è u mumentu chì u pacchettu hè stallatu, a misurazione di u voluminu pò esse realizatu rapidamente, chì hè favurevule à u calculu di l'ordine è di u trasportu di pacchi.

Inoltre, a capacità d'almacenamiento di u materiale pò esse stimata da a misurazione di l'altezza di u materiale cù asensor di distanza laser.Laser chì varieghja u sensoru hà u vantaghju di una piccula dimensione, senza cuntattu, una larga gamma di misura, alta precisione è cunsumu d'energia bassu, etc., operazione simplice, è ancu pò misurà a risuluzione di 1mm in alta temperatura è alta pressione, è ambiente di curvatura stretta. .

À u listessu tempu, umodulu di distanza laserpò aiutà i robot AGV per evità ostaculi in modu autonomu in u magazzinu, stacker per localizà è raccoglie merchenzie in autonomia,carrettu elevatore è a sicurità umana chì varieghja a prevenzione di collisione è cusì.

I robot AGV evitanu ostaculi     U locu di stacker varieghja     Evitazione di carrelli elevatori

Benvenuti à cuntattateci per scopre più applicazioni disensori di distanza laserè logistica intelligente, I nostri ingegneri tecnichi aspettanu a vostra cunsultazione in linea.

 

Email: sales@skeadeda.com

Skype: live:.cid.db78ce6a176e1075

Whatsapp: +86-18161252675

whatsapp

 


Tempu di Postu: Mar-02-2023