12

nutizie

Sensori di distanza laser VS Distanza metri laser

Questu sona assai simili per dui dispusitivi, sensori di distanza laser industriali è metri di distanza laser, nò?Iè, ponu esse utilizati tramindui per misurà a distanza, ma sò fundamentalmente diffirenti.Ci sarà sempre qualchì malintesi.Facemu un paragone simplice.

sensor di distanza laser è telemetro laser

In generale, ci sò dui aspetti:

1. Diversi funzioni è bisogni

Di solitu, i sensori di misurazione laser industriale necessitanu un sviluppu secundariu, chì pò esse cunnessu seriamente cù u dispusitivu per ottene letture di intervalli di misurazione.À u listessu tempu, i clienti ponu ancu sceglie USB-to-ttl, adattatore USB, RS232 o RS485 per a prova iniziale di mostra.

Per u telemetro laser, chjamemu ancu un strumentu di misurazione laser manuale.Cum'è u nome suggerisce, hè un strumentu di misurazione portatile.Di solitu, ùn hà micca una funzione di sviluppu secundariu, pò misurà solu a distanza, l'area, u voluminu, u pitagoricu, etc. di l'ughjettu, è a lettura di distanza misurata hè visualizata nantu à u screnu.

2. Diversi campi di applicazione

Sensore di distanza laser industriale: largamente utilizatu in diverse automatizazione industriale, automatizazione agricula, logistica di magazzini, robot intelligenti, gru, evità di collisione è altri campi.Questu hè un sensoru laser è pò esse integratu cù altri dispositi.

Telemetro laser: adattatu per a custruzzione, ingegneria topografia è cartografia, decoru interni, carpinteria, misurazione di porte è finestre, installazione di mobili, ispezione di custruzzione, etc. Sicondu a so mini dimensione, pudete purtallu in a vostra sacchetta, in u vostru kit d'arnesi, nantu à u to polsu, è di più.Hè veramente un strumentu di misurazione intelligente.

Sapete quale vo circate ?Sè ùn site micca chjaru, per piacè cuntattateci, u nostru ingegnere tecnicu vi cunsigliu per voi.

Seakeda hè un espertu in sensori di misurazione di distanza laser, i nostri sensori laser, alta precisione millimetrica, cunsumu d'energia bassu, taglia chjuca, multi-range.Sceglite seakeda per aiutà u vostru prughjettu successu.

 

Email: sales@skeadeda.com

Skype: live:.cid.db78ce6a176e1075

Whatsapp: +86-18161252675

whatsapp


Tempu di post: 13-Jan-2023