12

nutizie

Sensore di distanza laser VS sensore di distanza ultrasonicu

ti know a diffarenza trà u sensoru di distanza Ultrasonic èsensor di distanza laser?Questu articulu detalla e differenze.

U sensoru di distanza ultrasonicu è u sensoru di distanza laser sò dui apparecchi largamente utilizati per misurà a distanza.Tutti dui anu i so vantaghji è svantaghji.Quandu sceglite adattatusensori di distanza, duvemu fà analisi specifiche secondu a situazione attuale.

Sensore di distanza laser VS sensore di distanza ultrasonica

1. A prima diferenza per u sensoru di distanza ultrasonicu è u sensoru di distanza laser hè u so principiu di travagliu.

U sensoru di distanza ultrasonica calcula a distanza basatu annantu à a velocità di trasmissione di l'onda ultrasonica in l'aria (chì hè cunnisciuta) è a caratteristica chì l'onda ultrasonica incontra l'ostaculi rifletterà.

Modulu di distanza laserhè un dispusitivu chì usa laser per misurà precisamente a distanza di u mira.U sensoru di distanza laser spara un laser assai cuncentratu à u mira quandu travaglia.L'elementu fotoelettricu riceve u fasciu laser riflessu da u mira.U timer misura u tempu da u fasciu laser à a ricezione è calcula a distanza da l'osservatore à u mira.U sensore di distanza laser hè u dispusitivu di misurazione più utilizatu à l'oghje, pò esse classificatu in sensore di distanza laser portatile è sensore di distanza laser telescopiu.

2. I diffirenzi di spettaculu trà ultrasonic èsensor di gamma lasersò quì sottu:

a) Accuratezza: a precisione di misurazione di u sensoru di distanza ultrasonica hè di livellu centimetru, a precisione di misurazione di u sensore di distanza laser hè u livellu di millimetru;

b) Gamma di misurazione: a gamma di misurazione di u sensoru di gamma ultrasonica hè di solitu in 80 metri, è a gamma di misurazione di u sensoru di distanza laser pò ghjunghje sin'à 200 metri,misurazione di impulsi lasera gamma hè finu à centinaie o millaie di metri, ancu più luntanu.

c) Probabilità d'errore: Sensore di distanza ultrasonica spessu riceve un errore, u mutivu principale hè chì u sensoru di distanza ultrasonica hè l'emissione acustica, fan di e caratteristiche di emissione acustica, cusì quandu l'onda di sonu attraversu l'ostaculi hè grande, l'onda di u sonu rimbalza più.A più interferenza, u più propensu à l'errore, è usensor di distanza laserhè un picculu fasciu laser per lancià è vultà, cusì finu à chì u fasciu di luce pò passà, quasi nisuna interferenza.

d) Prezzo: u prezzu di u sensoru di gamma ultrasonica hè di solitu da uni pochi di dollari à decine di dollari, u prezzu di u sensoru di u laser gamma hè da decine di dollari à centinaie di dollari, basatu nantu à a precisione, a distanza di misurazione è a cundizione di travagliu.

Sè vo vulete sapè di piùmisura lasercunniscenza di i prudutti, benvenutu à mandà ci dumande.


Tempu di Postu: Feb-24-2023