12

nutizie

Cumu sceglie un sensore di distanza laser adattatu

Quandu sceglite un sensor di distanza per u vostru prughjettu, avete amparatu nantu à u sensore di distanza laser di Seakeda, allora cumu sceglite u dirittu per u vostru prughjettu da a nostra gamma di sensori?Analizemu !

A prima cosa da cunsiderà hè i requisiti di i paràmetri: intervallu di misurazione, precisione è frequenza, sti trè paràmetri sò i parametri più basi in i bisogni di u prugettu.

Seakeda hà sensori di distanza laser cù una gamma diversa, precisione è frequenza.

Gamma: 10 m ~ 1200 m

Accuratezza: millimetru, centimetru è metru

Frequenza: 3Hz ~ 3000Hz

sceglite i sensori di distanza laser

A serie di sensori opzionali sò: serie S, serie M, serie B, serie impulsi, serie alta frequenza, etc.

Siconda, l'interfaccia di output hè ancu assai impurtante, sceglie l'interfaccia accoppiata cù l'urdinatore industriale, cum'è TTL, USB, RS232, RS485, output analogico, Bluetooth, etc. Sensore di misurazione laser di Seakeda hà tutte l'opzioni d'interfaccia sopra, pudete sceglie. secondu i vostri bisogni di prughjettu.

Terzu, l'ambiente di usu di u sensoru hè ancu un aspettu impurtante per cunsiderà.I moduli di distanza otticu senza alloghju salvanu spaziu è ponu esse integrati in l'equipaggiu di produzzione.Se un sensoru cù un alloghju hè necessariu, i prudutti di l'alloghju IP54 ponu esse usatu per a stallazione in ambienti interni ordinali.Seakeda IP54 industriali di i prudutti di sensori di gamma di laser includenu: S91, M91, B91, BC91, etc. S'ellu ci vole à esse installatu fora in un ambienti piovosi o polverosi, pudete aduprà i prudutti di sensori laser cù u nivellu di prutezzione IP67, è a serie JCJM serà. esse a vostra megliu scelta.

Inoltre, avemu ancu mudelli chì ponu esse selezziunati secondu l'ambienti spiciali è i bisogni di l'usu, cum'è a luce verde, una classa di luce invisibile, a persunalizazione in forma di L, etc.

Sì avete qualchì quistione nantu à a selezzione, i nostri ingegneri di vendita anu una sperienza assai ricca.Sò familiarizati cù e esigenze di diversi campi è industrii.Puderanu cumunicà cun voi, è vi aiutanu à sceglie u sensoru più adattatu per u vostru prughjettu.cuntatta ci!


Tempu di Postu: Aug-14-2022