12

nutizie

Sensore di distanza laser verde

Tutti sapemu chì ci sò culori diffirenti secondu e diverse bande.

A luce hè una onda elettromagnetica, secondu a so lunghezza d'onda, chì pò esse divisa in luce ultravioletta (1nm-400nm), luce visibile (400nm-700nm), luce verde (490 ~ 560nm), luce rossa (620 ~ 780nm) è luce infrarossa. (700 nm sopra) ecc.

Fighjemu nantu à a diffarenza cumuni trà u lume verde è u lume rossu:

1.La luce verde hà una lunghezza d'onda più corta di a luce rossa, ma u fasciu porta più energia.
2.Quandu u lume hè bonu durante u ghjornu, u lume verde hè più chjaru.U range di misurazione hè ancu più largu.A luce verde hè assai più luminosa cà a luce rossa, è a luce verde pò esse vistu nantu à un muru retroilluminatu fora durante u ghjornu normale, ancu s'ellu tocca, ma a luce rossa hè difficiule di
Vede.
3. A realizazione di laser verde hè assai più cumplicatu chè quellu di laser rossu, è esige a cunversione di cristalli.U prezzu di u sensoru laser di luce verde hè più altu ch'è quellu di u lume rossu.
4. Da a perspettiva di a continuità di u travagliu, u cunsumu di energia di luce verde deve esse più grande.
5. A linea di luce rossa hè normale è magre, è a linea di luce verde hè grossa.Di sicuru, u laser rossu di u tippu di luce forte hè ancu grossu, è certi laser sò assai più grossi è spargugliati da u lume verde.Ma questu ùn hè nunda di bonu o male di laser.

Nta l'ultimi anni, Seakada hà lanciatu un sensor di distanza laser verde cù un prezzu raghjone è un rendiment stabile, chì hè favuritu da l'utilizatori cù esigenze speciali.
Videmu i paràmetri di u sensoru di u laser verde:

图片1

 

Scenari d'usu speciale:
Eccu alcuni scenarii chì u sensore di misurazione laser di luce rossa hè difficiule da ottene ma a luce verde pò.

Perchè a luce verde hà una penetrazione megliu, pò penetrà bè l'acqua, cusì hè aduprata per a rilevazione di robot sottumarini, u monitoraghju di a superficia è altri scenarii.In questu modu, pò ghjucà u rolu di evità di ostaculi di sicurezza, assistenza di salvezza, esplorazione è misurazione.

Inoltre, a luce verde pò misurà a distanza di a suluzione d'alta temperatura chì pare rossu.A causa di a diffarenza di u culore di a fonte di luce, pò esse efficacemente evità l'interferenza ripetitiva di u culore, per ottene una misurazione efficace di a distanza.

In generale, hà esigenze per u livellu di prutezzione di l'accintu di luce verde di scenarii d'usu speciale.Per quessa, quandu face a prutezzione di u livellu IP67 è sopra, hè necessariu di furnisce un filtru.Hè bisognu di sceglie a specificazione 520nm chì currisponde à i nostri prudutti di misurazione laser verde Seakada.

Perchè i cumpunenti di u sensoru di luce verde è i requisiti tecnichi sò relativamente elevati, u costu hè relativamente altu cumparatu cù altre fonti di luce, seguitu da a dumanda di u mercatu relativamente chjucu.

Ùn hè micca cumunu à truvà in u Mercatu, solu a fabricazione chì hà a capacità di ricerca è capacità di sviluppu cum'è Seakada pruduce stu tipu.

Allora benvenuti à cunsultà u nostru sensore di distanza laser di luce verde, simu felici di furnisce a nostra megliu offerta!


Tempu di post: Jul-11-2022