12

nutizie

Avvisu di vacanze di u ghjornu di u travagliu 2023

Cari clienti:

A Ghjurnata Internaziunale di u travagliu hè ghjunta, è u seguente hè un avvisu di vacanze:

Tempu di vacanze: da u 29 d'aprile à u 3 di maghju di u 2023, u travagliu normale riprenderà u 4 di maghju.Inoltre, hè u ghjornu di travagliu u 6 di maghju (sàbatu).

Ma pudemu ancu riceve a vostra dumanda in ogni mumentu durante e vacanze s'ellu avete bisognu di un prughjettu di misurazione.Pudete mandà email àsales@seakeda.com.

In casu di ogni emergenza, chjamateci direttamente+86-18161252675.

Grazie per a vostra comprensione.

U ghjornu di u travagliu

S'appoghjanu nantu à a tecnulugia di l'università è a ricerca è u sviluppu indipindenti, Chengdu Seakeda Technology Co., Ltd. hè diventata una impresa high-tech specializata in a ricerca, u sviluppu, a pruduzzione è a vendita di i prudutti di u sensoru di distanza laser.A cumpagnia hà una quantità di patenti d'invenzione è mudelli di utilità.A cumpagnia hà stabilitu standard stretti per a qualità di i prudutti di u laser, è hà passatu a certificazione di sistema di gestione di qualità internaziunale ISO9001.I prudutti anu ancu passatu CE, FCC è altre certificazioni per assicurà chì u rendiment è a qualità di u produttu sò à u livellu avanzatu di prudutti simili, è sò in una pusizione di punta in l'industria di i sensori laser.

I prudutti di Seakeda includenu sensori di distanza laser d'alta precisione, lidar di distanza laser, sensori di distanza laser di impulsi di longa distanza, sensori di distanza laser IP67, telemetro laser OEM, etc., per via di a so alta precisione, risposta rapida è cunsumu bassu, sò largamente usati. in l'automatizazione industriale, robots intelligenti, transitu ferroviariu, industria energetica, etc.


Postu tempu: Apr-24-2023