12

nutizie

Metodi di misurazione per i sensori di distanza laser

U metudu di misurazione di u sensoru di distanza laser hè assai impurtante per u sistema di deteczione, chì hè in relazione cù se u compitu di rilevazione hè cumpletu cù successu. Per diversi scopi di rilevazione è situazioni specifiche, truvate un metudu di misurazione fattibile, è dopu selezziunate un sensore di distanza laser cù paràmetri adatti secondu u metudu di misurazione. Per u metudu di misurazione, partendu da diverse anguli, pò esse divisu in una varietà di metudi di misurazione.

Sicondu u metudu di misurazione, pò esse divisu in misurazione unica è misurazione cuntinua.

Misura unica Un ordine di misurazione un risultatu;

Se l'ospite ùn interrompe micca a misurazione cuntinuu, a distanza di misura cuntinuu risulta finu à 255 volte. Per interrompe una misurazione cuntinua, l'ospite hà bisognu di mandà 1 byte di 0 × 58 (carattere maiusculu "X" in ASCII) durante a misurazione.

Ogni modu di misurazione hà trè modi di travagliu:

Modu automaticu, u modulu torna u risultatu di a misurazione è a qualità di u signale (SQ), un valore SQ più chjucu rapprisenta un risultatu di distanza più affidabile, in questu modu u modulu aghjusta a velocità di lettura secondu u livellu di riflessione laser;

Modu lento, precisione più altu;

Modu veloce, frequenza più alta, precisione più bassa.

Sicondu i mezi di misurazione, pò esse divisu in misurazione diretta è misura indiretta.

Quandu si usa un sensoru per a misurazione, a lettura di l'instrumentu ùn hà micca bisognu di calculi, è pò esse direttamente i risultati necessarii per a misurazione, chì hè chjamatu misurazione diretta. Per esempiu, dopu chì l'instrumentu di misurazione di distanza laser misura direttamente, a lettura hè visualizata nantu à u screnu, è u prucessu di misurazione hè simplice è veloce.

Certi misure ùn ponu micca o ùn sò micca convenienti per a misurazione diretta, chì richiede u calculu di e dati misurati per ottene i risultati richiesti dopu l'usu di u sensoru di distanza laser per a misurazione. Stu metudu hè chjamatu misurazione indiretta.

Classificatu secondu u cambiamentu di l'ughjettu misuratu, ci sò: misurazione statica è misura dinamica.

L'ughjettu misuratu hè cunsideratu cum'è fissu durante u prucessu di misurazione, è sta misurazione hè chjamata misurazione statica. A misurazione statica ùn hà micca bisognu di cunsiderà l'influenza di i fatturi di u tempu nantu à a misurazione.

Se l'ughjettu misuratu si move cù u prucessu di misurazione, sta misurazione hè chjamata misurazione dinamica.

In u prucessu di misurazione attuale, duvemu principià da a situazione specifica di u compitu di misurazione, è dopu un'analisi attenta, quale mètudu di misurazione à aduprà, è poi decide di sceglie u sensor di distanza laser.

 

Email: sales@seakeda.com

Whatsapp: +86-18302879423


Tempu di Postu: Dec-07-2022