Differenza trà a precisione ripetuta è assoluta di u sensore di distanza laser?
A precisione di misurazione di u sensoru hè critica per un prughjettu, tipicamente, ci sò dui tipi di precisione chì l'ingegneri fucalizza nantu à: ripetibilità è precisione assoluta. Parlemu di a diffarenza trà a ripetibilità è a precisione assoluta.
A precisione di ripetibilità si riferisce à: a deviazione massima di i risultati ottenuti da u sensore di misurazione chì misura ripetutamente u stessu prucessu di cambiamentu.
A precisione assoluta si riferisce à: a diferenza massima trà u valore di u sensore di misurazione è u valore standard.
Pigliendu a prova di una mira à 100 mm per esempiu, se ci sò risultati di misurazione di dui moduli di distanza per esempiu:
I risultati di a misurazione di u sensoru N ° 1 sò 88, 89, 89, 88;
U risultatu di a misurazione di u sensoru N ° 2 sò 97,100,99,102;
I risultati di l'analisi mostranu chì u risultatu di a misurazione di u N ° 1 fluttua assai pocu, ma hè luntanu da a distanza standard di 100mm;
I risultati di a misurazione di N ° 2 fluttuanu più, ma a diffarenza da a distanza standard di 100 mm hè assai chjuca.
Sì i sensori No. 1 è No. 2 sò dui tipi di sensori laser, allura u sensoru No.1 hà una alta ripetibilità, ma menu precisione; N ° 2 hà pocu ripetibilità ma alta precisione.
Dunque, i dui indicatori sò assai diffirenti, ma ci hè una certa sovrapposizione.
Un boni moduli di misura laser sò quelli cù una bona ripetibilità è alta precisione, cum'è: 99,100,100,99,100.
U sensore di distanza laser di Seakeda hà una bona precisione assoluta è ripetibilità, assicura un rendimentu di precisione precisu è coerente in e misurazioni, simu dispunibuli s'ellu ci hè una quistione chì pudete avè. Mandateci una dumanda per verificà più dettagli.
Email: sales@seakeda.com
Whatsapp: +86-18302879423
Tempu di posta: 06-Jan-2023